INTERESSE OF VRAGEN?

Neem dan snel contact op!

Klik hier

Admisol, onze partner voor jouw online boekhouding!

Artikel geplaatst op: 21/03/2019, met categorie: Factureren , Lonen , Tips


Gedaan met stapels papier printen, zeulen met mappen en vruchteloos zoeken naar facturen! Boekhouden kan vanaf nu snel en zorgeloos in de cloud dankzij Admisol Office.

De mannen van Admisol hebben ons kantoor helemaal overtuigd. En wij springen alvast mee op de digitale boekhoudkar. Jij ook?

Wie is Admisol?

Admisol is pionier van het online boekhouden.

Admisol is niet de eerste de beste. Zij zijn de Belgische pioniers van het online boekhouden met meer dan 18 jaar ervaring in deze materie.

Als geen ander begrijpen zij ondernemers en boekhouders en weten dus perfect wat wij nodig hebben om efficiënt samen te werken. Ook de klantengetuigenissen op hun website onderstrepen deze kwaliteiten.

Voor ons was dit bedrijf dan ook een logische keuze.

Wat is Admisol Office?

Admisol Office is een online platform waar boekhouder en ondernemer samen de boekhouding doen. Met de nadruk op samen dus, net zoals we nu al doen, maar dan nóg beter.

Want in Admisol Office geef je een groot deel van je boekhouding online in. Die gegevens worden automatisch en veilig in de cloud verwerkt en komen netjes en correct bij ons terecht.

de Admisol Office app
Een mobiele app voor live beheer, altijd en overal.

Maar niet alleen dat. Jouw bedrijf kan volledig draaien op Admisol Office. Het is een all-in-one oplossing, er zit zelfs een webshopsysteem in verwerkt. Bovendien heb je met de mobiele app altijd en overal live zicht op je boekhouding.

Voor wie is deze tool?

Werkelijk voor iedereen, van kleine zelfstandige tot grote onderneming. Dit platform is heel flexibel en wordt op maat afgestemd. De software wordt bij Admisol zelf ontwikkeld en kan dus aangepast worden aan ieders noden en wensen.

En het kostenplaatje dan? Wel, ook daar goed nieuws. Omdat je enkel betaalt voor de functies die je nodig hebt, is het ook perfect haalbaar voor een eenmanszaak.

Wat kan je er precies mee doen?

Een screenshot van Admisol Office
Een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk platform. Snel en veilig!

Admisol Office geeft je uitgebreide functies voor:

  • Je boekhouding: verkopen & aankopen beheren, automatisch bankafschriften inlezen, rechtstreekse loonboekingen doen, afschrijvingen doen, gegevens van klanten en leveranciers beheren.
  • Je financiële zaken: automatisch facturen betalen, betalingsherinneringen instellen, balansen raadplegen, budgetten beheren en analyseren, cashflow plannen.
  • Je facturatie: facturen genereren én automatisch boeken, verkoop tracken, terugkerende facturen opstellen, met of zonder gestructureerde mededeling, openstaande documenten opvolgen, foto’s van facturen en bonnetjes eenvoudig uploaden.
  • Je tijdsregistratie: handige tool met uitgebreide functies om zowel gepresteerde als factureerbare uren correct te loggen, simpele integratie met facturatiesysteem

En Admisol staat uiteraard ook in voor jouw persoonlijke helpdesk waar je snel en met de glimlach geholpen wordt!

Meer weten? Geef ons een seintje of kom eens langs op kantoor!

En hou onze Facebookpagina in de gaten. Admisol komt hier op kantoor regelmatig infosessies geven over hun totaaloplossing. Via Facebook kom je alle details te weten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *